AssistantsTripUk2006

Aide et conseils aux assistants Francais qui partent au Royaume Uni : .......................You'll never walk alone.......................

AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

Réunion de septembre

AuteurMessage
nolwenn

Je suis à : Saintes / Poitiers

MessageSujet: Réunion de septembre   Sam 23 Aoû 2008, 20:45

Je ne sais pas trop si c'est le bon endroit pour cette question, mais bon... Au fait, je me demandai juste quand et surtout où aura lieu la réunion pour les assistants d'Irlande du Nord. Déjà parce que j'ai vu deux dates et surtt parce qu'il n'y a aucun lieu...
Merci à tous !
Revenir en haut Aller en bas
venus in furs

Je viens de : la région des vaches et du camembert
Je suis à : Belfast, Norn Iron

MessageSujet: Re: Réunion de septembre   Sam 23 Aoû 2008, 22:20

j'ai reçu ça le O7 août
* September Welcome Meeting

The Belfast office of the British Council has organised a meeting for all newly arrived Language Assistants who will be working in schools and colleges throughout Northern Ireland. This will be held on Friday 5 September 2008 and details are as follows:

Venue: Peter Froggatt Centre, Queen’s University Belfast, University Road, Belfast BT7 1NN (see campus map1 attached)

Registration: 09:30 in the Foyer of the Peter Froggatt Centre
Time of course: 09:30 – 16:30 approximately

All assistants are expected to attend this meeting. An official invite and programme will be sent to you at the beginning of September care of your host school. Please note that the aim of this day is to provide each of you with the opportunity to network, to exchange addresses and to deal with any initial problems or concerns. Part of the day will be spent talking to assistants who have returned to Northern Ireland for a 2nd year; whilst the afternoon sessions will provide a brief introduction to ideas for classroom activities and resources. A map indicating the location of the Peter Froggatt Centre (PFC) is enclosed.

It is hoped that as many of you as possible will be able to attend this meeting. I would be grateful if you could indicate in a brief email to my colleague, Louise, if you do/do not intend to come to the meeting on 5 September. Louise’s email is given at the end of this letter.
nolwenn

MessageSujet: Re: Réunion de septembre   Dim 24 Aoû 2008, 01:09

Ok ! Merci beaucoup !! J'ai peur que ce soit parce que mon mail de fac ne marche plus que je ne l'ai pas reçu... J'espère qu'il y avait rien d'autre important...
Tu es où toi ?
nolwenn

MessageSujet: Re: Réunion de septembre   Dim 24 Aoû 2008, 01:11

hihi !
Je dis ça mais au fait je viens d'aller consulter ma boite mail et elle fonctionne !!! Mais dire qu'à cause d'elle j'ai failli rater mon poste d'assistante !
Merci quand même
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Réunion de septembre   

Réunion de septembre
Page 1 sur 1